elinastradtjack

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Elina Johansson - 17 juli 2011 22:45

Hallo allihop!


Har sett att besöksstatistiken har ökat en del sedan jag var med på Hjo Slöjdmässa, kul! Ni får ha lite tålamod med mig då jag ibland helt lyckas glömma bort att jag har en blogg att uppdatera.. Här kommer i alla fall ett inlägg om de träd jag tillverkade inför Hjo!

            (Träd 1)



       (Träd 2)


Två stycken stora träd av 1mm svartglödgad järntråd blev det och de väger mellan 1,8 och 2kg styck. 


     (Träd 1)


Strax innan Hjo fyllde även min kära Syster Yster år och i födelsedagspresent fick hon ett presentkort på valfri trådtjacksting! Efter mycket fundering valde hon tillslut ett utav de här träden, som numera får pryda hennes lilla lägenhet i Göteborg!


                                         

                (Träd 1)                                   (Träd 2)                 och               (Träd 2) 


Vilket utav träden har hon ännu inte helt bestämt, uppdatering i ämnet kommer senare! 


Hoppas ni alla haft en trevlig helg och att ni får en riktigt mysig sommarvecka! (Även om det är en typisk svensk sommar och regnar den mesta utav tiden..)

//Elina

Skapa flashcards